هفت خط

هفت خط

مرداد ۰۴، ۱۳۸۸

خاموشی سبز


  • شنبه روز ازدواجمونه،امروز خانواده عروس جهیزیه رو آوردن خونمون
  • تعجب کردم اینا مگه با وانت نیاوردن!چرا همه چیزهارو نیاوردن؟ظروف و فرش و میز و مبل و صندلی بود اما تلویزیون و یخچال و اتو و جارو برقی و مایکروفر و سشوار و کلا لوازم برقی نبود!
  • با خودم گفتم حتما گذاشتن اینارو با یه بار دیگه بیارن خراب نشه!از خانمم پرسیدم قضیه چیه؟
  • گفت مگه نمیدونی؟گفتم چی رو باید بدونم؟گفت:سردار حجازی گفته زدن اتو تو برق اغتشاشه!
  • از اونجایی هم که خانواده من معتقدن به نظام و نمیخوان اول زندگی سوتفاهم بشه که از اغتشاش گران حمایت میکنند،وسایل برقی نخریدن تا انرژی هسته ای راه بیفته بعدا بخرن واسمون...
  • گفتم پس با چی غذارو گرم کنیم؟گفت با گرمای عشقمون،گفتم لباسهامونو با چی اتو کنیم؟گفت:با حرارت و بخار گرمای عشقمون!
  • نتیجه اخلاقی:اگر جنبش سبز تصمیم بگیره علاو بر زدن اتو تو برق،شیر آب رو به مدت چهار دقیقه باز کنه،مرتکب کشتار دسته جمعی طرفداران نظام میشه و این عمل از سوی مجامع بین المللی قویا محکوم میگرددد!

هیچ نظری موجود نیست: